onsdag 7. april 2010

Antibes osteklokker med fat

Jeg gikk meg ut i skogen
en vårdag i april
og på en liten stubbe
tok jeg meg en hvil.
Der satt jeg musestille
og hørte våren spille.
Det klukka mellom stein og strå
og tusen bekker små.
Og lerka sang så lett og glad
høyt oppe i det blå
                                                                    fortatter: ukjent

I dag har vi funnet frem Antibes osteklokker med fat fra Covent Garden.  Som du ser så finnes den i to størrelser - målene til den minste osteklokken er l: 25,5 cm   b:25,5 cm  h:20 cm  og koster 299 kr. Den store har disse målene l: 31 cm  b: 31 cm  h: 28 cm og har en pris på kr. 399,-  (+ evt. frakt)

Disse osteklokkene kan også brukes til å servere kaker, konfekt eller sette opp en mer permanent dekorasjon. Sett litt forskjellig smånips med forskjellig høyde inn i klokka, og du har ett nytt bruksområde.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar